vineri, 21 noiembrie 2008

places&people

~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

S. REST IN PEACE, MY FRIEND.





seba


budapesta


vezza d'oglio


copii






marci


karma


karma


karma


vezza d'oglio


roma


berlin


berlin


berlin




voghera


voghera


austria


roma


vezza d'oglio


budapesta


budapesta hostel


budapesta


budapesta


budapesta


roma




roma




budapesta


chicco


roma


roma


budapesta




budapesta




budapesta




vezza d'oglio


roma






budapesta


ior


berlin


Sachsenhausen Concentration Camp





Oranienburg


Oranienburg


the central train station in berlin


berlin


berlin


berlin




berlin


adina


dani

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce chestie..
prima poza, aia cu sorin e facuta chiar de mine :) cum o fi ajuns asa, pe bloguri? este el, cu castile alea (cadoul de la "iepuras"), de Pastele 2007

uca spunea...

:( pai eu am cules-o de pe blogul trupei cu care canta. Mi-a fost tare drag copilul asta, am ras mult impreuna. Si l-am pus la locul lui, aici...